Kako kupovati?

U Merlinka d.o.o. osim na našoj stranici, možete kupovati i osobno dolaskom u naš frizerski salon koji se nalazi u ulici Senjska 6, u Karlovcu.

On-line kupnja na našoj web stranici:
U našoj webtrgovini moguće je pregledati i naručiti sve proizvode iz ponuđenog asortimana.

Kupnju možete obaviti kao registrirani ili neregistrirani kupac. Ukoliko se registrirate prije (ili u toku kupnje) omogućujete nam slanje našeg promotivnog pisma na vašu e-mail adresu sa najnovijim ponudama i pogodnostima koje nudimo našim klijentima.

Postupak kupnje

1. Nakon pregleda proizvoda ukucajte željenu količinu u prozorčić (količinu možete naknadno promijeniti) i kliknite na tekst «Dodaj u košaricu». Otvorit će vam dijalog na kojem možete obaviti ili nastaviti sa kupnjom. Kliknite na “Dovrši kupnju”.
2. Ako želite promijeniti količinu nakog proizvoda unesite promjenu u prozorčić pokraj proizvoda u koloni «Količina» i kliknite ažuriraj košaricu.
3. Ako ste završili s odabirom možete nastaviti dalje klikom na «Blagajna» ili ako želite dodati još neki proizvod kliknite na «Nastavi kupovinu» te odaberite novi proizvod i ponovite prva 2 koraka za svaki proizvod.
4. Ukoliko želite ukloniti neki proizvod iz košarice, kliknite na X s lijeve strane tog proizvoda i isti će nestati s popisa.
5. Ukoliko imate kupon za dodatni popust, unesite kod u za to predviđen prozorčić.
6. Nakon što se zadovoljni sadržajem Košarice kliknite na «Blagajna» kako bi ste nastavili s postupkom kupnje.
7. Ukoliko ste se prije kupnje već registrirali, unesite vaše podatke (unos podataka u polja označena crvenom zvjezdicom je obavezn)
8. Ukoliko se niste registrirali prije kupnje ili niste uopće registrirani korisnik, biti će vam ponuđene tri opcije za nastavak kupnje:
9. Ukoliko ste registrirani izaberite prvu opciju i unesite svoje registracijske podatke. Ako se ne možete se sjetiti lozinke kliknite na «Zaboravljena lozinka» Nakon toga unesite svoje korisničko ime ili e mail te kliknite na «Pošalji lozinku». Nova lozinka će vam odmah biti poslana na vašu e mail adresu. Sada možete nastaviti s kupnjom.
10. Ukoliko niste registrirani, a želite se registrirati, odaberite drugu opciju. Nakon postupka registracije nastavljate s kupnjom.
11. Ukoliko želite obaviti kupnju a ne želite se registrirati odaberite treću opciju (u tom slučaju će te morati unijeti neke podatke o sebi ali oni neće biti sačuvani u našoj bazi podataka registriranih korisnike, već služe samo jednokratno za tu kupnju).
12. Nakon provjere i unosa dodatnih podataka za račun, označite polje Adresa dostave ukoliko se ta adresa razlikuje od adrese koja treba biti na računu. Nakon toga unesite podatke o adresi dostave.
13. Odaberite način dostave i način plaćanja. Na ponudi će vam biti automatski uračunati troškovi dostave. Plaćanje možete izvršiti na jedan od naših transakcijskih računa ili prilikom dostave. Račun za vašu narudžbu će vam biti dostavljen sa naručenim proizvodima.
14. Još jedanput pregledajte cijelu ponudu na ekranu te upišite eventualne napomen na dnu ponude (npr. poželjno doba dana za isporuku ili nešto drugo).
15. Kliknite na «Predaj narudžbu»
16. Ovime je proces naručivanja završen. Na vašu e mail adresu će u roku 1 radnog dana doći službena ponuda po kojoj možete izvršiti uplatu na jedan od naših transakcijskih računa. Ukoliko neki od proizvoda nije trenutačno dostupan, biti će te telefonski ili putem e maila kontaktirani od strane naših djelatnika koji će vam pokušati pomoći preporukom zamjenskog proizvoda ili informacijom o dostupnosti nedostajućeg proizvoda.

Postupak registracije

Registracijom nam omogućavate da vam šaljemo naše promotivno pismo u kojemu vas obavještavamo o novostima i pogodnostima koje imamo za naše klijente.

Ukoliko imate problema s registriranjem ili kupovinom, molimo vas da nas nazovete i potražite pomoć na tel: 047/414-521 ili 098/192-44-44

Dostava i način plaćanja

Prilikom kupnje u našem web dućanu  možete izabrati između 3 načina plaćanja:

  1. Plaćanje po ponudi internet bankarstvom, virmanom ili općom uplatnicom. Plaćate po ponudi koju ćete dobiti na vašu e-mail adresu, a ne prema ponudi koja će vam se prikazati na ekranu nakon obavljene kupnje, pošto je ponuda koju dobijete e-mailom provjeren i ažuriran prema stanju skladišta. Na ponudi će biti istaknuta i cijena dostave. Plaćanje vršite na naš transakcijski račun: RBA-IBAN:HR2424840081102214797 i nakon vidljive uplate na izvodu proizvode šaljemo Hrvatskom Poštom u roku dva dana.
  2. Pouzećem plaćate poštaru prilikom same dostave. Napomena: prilikom plaćanja pouzećem Hrvatska Pošta može naplatiti uslugu preuzimanja novca.
  3. Putem PayPal računa.

Dostava se radi putem Hrvatske Pošte na adresu koju ste naveli prilikom kupnje (obratite pažnju da prilikom kupnje možete definirati adresu isporuke različitu od adrese koja će se naći na računu).

Robu (koja je dostupna na skladištu) dostavljamo u roku od 2 radna dana tamo gdje postoji organizirana dostava, direktno na navedenu adresu. Tamo gdje nije organizirana dostava, pošta vas obavještava o prispijeću pošiljke koju možete podići u uredu Hrvatske Pošte u roku od 5 dana.

Uvjeti poslovanja

Ovi uvjeti vrijede za punoljetne i poslovno sposobne osobe s prebivalištem na teritoriju Republike Hrvatske. Naručivanjem i slanjem narudžbe u potpunosti pristajete na navedene uvjete.

Sve cijene su u kunama i s PDV-om. U slučaju pogrešno unesene cijene zadržavamo pravo izmjene uz prethodnu obavijest kupcu. Moguća su manja odstupanja u izgledu proizvoda u odnosu na njegovu sliku (trudili smo se u opisu proizvoda te razlike napomenuti).

Privatnost podataka

Vaši podaci, koje dobrovoljno dajete prilikom procesa registracije, koristit će se prilikom procesa kupnje te za slanje promotivnog pisma i ostalih informativnih materijala koje osiguravamo našim klijentima. Registracijom izjavljujete suglasnost s tom praksom. Podaci koje nam dajete prilikom anonimne kupnje neće biti pohranjeni za daljnju upotrebu.

Vaše osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko ne želite primati informativne podatke od nas, možete to zatražiti putem e-maila ili telefonski.

MERLINKA d.o.o.  se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici MERLINKA d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Podnošenje prigovora

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

MERLINKA d.o.o. , Senjska 6, 47000 Karlovac

ili na e-mail adresu: merlinka1@ka.t-com.hr ili info@merlinka.hr

ili putem telefona / faxa broj: 047/414/520

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

Hvala vam na razumjevanju!

Reklamacije

Pritužbe / reklamacije

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:
– roba nije isporučena u skladu sa narudžbom
– isporučena roba ne odgovara proizvođačkim specifikacijama
– je došlo do oštećenja prilikom isporuke
– se sumnja u zdravstvenu ispravnost proizvoda
Ukoliko prilikom isporuke primatelj ustanovi oštećenje pošiljke, dužan je izraditi zapisnik o stanju robe u pošiljci, koji ovjeravaju zajednički primatelj i vozač, te takav dokument može biti temelj za nadoknadu štete.
Sukladno gore navedenom molimo Vas da u slučaju reklamacije postupite na slijedeći način :
1. Poslati pisani oblik reklamacije na e-mail adresu: merlinka1@ka.t-com.hr ili info@merlinka.hr ili na adresu: Merlinka d.o.o., Senjska 6,  47000 Karlovac
2. U slučaju nemogućnosti dostave pisanog oblika, reklamaciju prijaviti telefonskim putem na broj telefona : 047/414-521 ili 098/192-44-44
3. Reklamacija treba sadržavati : a) naziv artikla, b) kratak opis reklamacije, d) broj artikala na koje se odnosi reklamacija.
Dostavljene reklamacije bit će obrađene u što kraćem vremenskom periodu.

Povrat novca

Pravo na povrat novca korisnik stječe u roku od tri (3) dana od primitka pošiljke ukoliko ne želi zamjenski proizvod, a:
– roba nije isporučena u skladu sa narudžbom
– isporučena roba ne odgovara proizvođačkim specifikacijama
– je došlo do oštećenja prilikom isporuke
– se sumnja u zdravstvenu ispravnost proizvoda

Sukladno gore navedenom molimo Vas da u slučaju povrata novca postupite na slijedeći način:
Upit za povrat novca prijaviti telefonskim putem na broj telefona : 047/414-521 ili 098/192-44-44
ili na e-mail adresu merlinka1@ka.t-com.hr ili info@merlinka.hr s brojem vaše narudžbe.

Vaš zahtjev će biti obrađen u što kraćem roku.

Podaci kupaca

Korisnički podaci kupaca pohranjuju se na web dućanu samo u slučaju registriranih kupaca. Ukoliko u budućnosti želite mijenjati i brisati svoje korisničke podatke (uključujući i vaše komentare / recenzije proizvoda), molimo da kupovinu obavljate kao registrirani kupac. Registracija se vrši na stranici Moj račun.

Ukoliko ste dosadašnje kupovine obavili kao neregistrirani kupac, te želite ispis informacija o vašim dosadašnjim narudžbama, molimo da nas kontaktirate.

Ukoliko želite zadržati vaš korisnički račun, ali želite da uklonimo vaš komentar / recenziju, molimo da nas kontaktirate.

Ukoliko ste koristili naše web formulare (newsletter, formulare za preuzimanje kupona i sl.), te želite urediti svoje podatke ili se ukloniti s naše mailing liste, možete to učiniti putem linkova koji se nalaze u svim promotivnim e-mailovima koje od nas dobijete.

Kolačići
Kolačići (eng. cookies) je skup informacija koji se pohranjuje na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice. Svrha kolačića je pohraniti informacije o nekim Vašim postavkama i ponašanju na internetu.
Osim jednostavnih informacija, kolačići mogu pohraniti i veliki broj osobnih informacija popust imena te adrese elektroničke pošte, no za isto morate dati suglasnost kako bi se pohranilo. Ukoliko isto niste omogućili, kolačići neće moći pristupiti datotekama i podacima. Iako radnje pohrane i slanja kolačića Vama nisu vidljive njih je moguće kroz postavke internetskog preglednika izbrisati ili postaviti automatsko prihvaćanje ili odbijanje kolačića.
Ovom praksom se trenutbi služi preko 90% internetskih stranica te se prije pohrane kolačića prema direktivi Europske unije mora zatražiti Vaš pristanak.

Koje vrste kolačića postoje?
Postoje dvije vrste kolačića a to su privremeni i trajni kolačići.
Privremeni kolačići se pohranjuju na računalu te se po zatvaranju web preglednika automatski brišu.
Trajni kolačići ostaju pohranjeni u Vašem web pregledniku čak i po zatvaranju no obično imaju rok isteka. Najćešće se pohranjuju informacije koje bi olakšale pristup registriranim korisnicima što rezultira mogućnostima da korisnik bude zapamćen, odnosno da se ne mora svaki put iznova prijavljivati.

Kolačići prve i treće strane?
Kolačići prve strane dolaze od strane internetske stranice koju pregledavate, a prema vrsti mogu biti privremeni ili stalni. Njihova svrha je pohrana podataka korisnika kada ponovno posjeti stranicu.
Kolačići treće strane dolaze s drugih web mjesta poput oglašivačkih platformi te je najčešća namjena u marketinške svrhe.
Na merlinka.hr koristimo kolačiće kako bi korisnicima pružili što kvalitetnije korisničko iskustvo!