Program lojalnosti
Kroz program lojalnosti skupljate bodove koji vam se dodjeljuju na sljedeće načine:
• 2% od ukupnog iznosa plaćenog računa za usluge i / ili za kupljene proizvode iz maloprodaje dodjeljuje vam se pretvoreno u bodove;
Svi bodovi lojalnosti će se automatski bilježiti u vašu karticu i biti će vam dostupni i pregledni za provjeru prilikom svake sljedeće posjete i na svakom izdanom računu na vaše ime kao i na vašem portalu za online naručivanje.
Minimalni prag za korištenje sakupljenih bodova je 10 bodova, a maksimalni prag je 40 bodova. Čim sakupite više od 10 bodova prilikom plaćanja računa, na recepciji ćete biti upitani da li želite da vam se račun za usluge umanji za sakupljene bodove. Ako bodove ne želite iskoristiti tada, nego ih želite nastaviti sakupljati dalje, moći ćete ih zamijeniti kad god vi to želite dok ne dosegnete maksimalni prag bodova, kada ćete ih morati zamijeniti prilikom plaćanja računa kako ih ne biste izgubili.
Bodovi lojalnosti se mogu zamijeniti isključivo za vrijednost usluga na računu.
Napominjemo: Da bi program lojalnosti, popusta i pretplata savršeno funkcionirao, molimo vas da na recepciji zatražite ažuriranje vaše kartice ako kojim slučajem mijenjate prezime, adresu, broj telefona, e-mail i ostale važne podatke. Isto tako, ako ne želite primati obavijesti o pogodnostima i novostima od nas, zamolite našu recepciju osobno, telefonski (047/414-521), ili e-mailom (merlinka2.@ka.t-com.hr) da se za vas isključi opcija slanja obavijesti o pogodnostima i novostima putem sms ili e-maila.