Program lojalnosti

Program lojalnosti

Kroz program lojalnosti skupljate bodove koji vam se dodjeljuju na sljedeće načine:

•  Za svaku posjetu salonu, tj. za svaki izdani račun dodjeljuje vam se 1 bod;

 •  2% od ukupnog iznosa plaćenog računa za usluge i / ili za kupljene proizvode iz maloprodaje dodjeljuje vam se pretvoreno u bodove;

 •  S 10 bodova lojalnosti nagraditi ćemo vas i za svaku novu stranku koju nam preporučite ili ju dovedete u salon;

Svi bodovi lojalnosti će se automatski bilježiti u vašu karticu i biti će vam dostupni i pregledni za provjeru prilikom svake sljedeće posjete i na svakom izdanom računu na vaše ime u bilo kojoj našoj poslovnici.

Minimalni prag za korištenje sakupljenih bodova je 50 bodova, a maksimalni prag je 200 bodova. Čim sakupite više od 50 bodova prilikom plaćanja računa, na recepciji ćete biti upitani da li želite da vam se račun za usluge umanji za sakupljene bodove. Ako bodove ne želite iskoristiti tada, nego ih želite nastaviti sakupljati dalje, moći ćete ih zamijeniti kad god vi to želite dok ne dosegnete maksimalni prag bodova, kada ćete ih morati zamjeniti prilikom plaćanja računa kako ih ne biste izgubili.

Bodovi lojalnosti se mogu zamjeniti isključivo za vrijednost usluga na računu.

Napominjemo: Da bi program lojalnosti, popusta i pretplata savršeno funkcionirao, molimo vas da na recepciji zatražite ažuriranje vaše kartice ako kojim slučajem mijenjate prezime, adresu, broj telefona, e-mail i ostale važne podatke. Isto tako, ako ne želite primati obavijesti o pogodnostima i novostima od nas, zamolite našu recepciju osobno, telefonski (047/414-521), ili e-mailom (merlinka2.@ka.t-com.hr) da se za vas isključi opcija slanja obavijesti o pogodnostima i novostima putem sms ili e-maila.